fredag 25 februari 2011

Igång

Ja då var man igång för fullt med jobb å lämning av barn på fritids å dagis. Inatt hoppar jag in extra å jobbar. Bara 3 timmar kvar innan jag får bege mig hemåt till min familj,

Jag har lite ont i sidan å rygg men det är inte värre än att jag kan stå ut å klara mig utan smärtlindring.



Jag har fått tid för nästa röntgen å det e inte utan man e lite fundersam hur min kropp tänker. Om den skall trigga igång tumörerna eller låter det vara som det är. Vad har cancern för planer när det gäller mig???



Nähe sätta igång å jobba igen då :)

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen tummarna på att allt går som d ska!!!! & som vi vill!!!

    SvaraRadera
  2. Klart att cancern planerar att lämna din kropp för gott. Den hör inte hemma där. Kul att det funkar bra att jobba. Slit inte ut dig bara utan lyssna på din kropp. Kram

    SvaraRadera