onsdag 2 februari 2011

provsvar 15/6-2010

Idag kl 10 fick jag mina provsvar.
Jag har hormonell cancer.
Jag hade 2 tumörer å cellförändringar. Mina celler var väldigt aktiva så på en skala mellan 1-3 så hade jag 3.Därför denna snabbväxande tumör.
Dom tog ju även bort min portvaktskörtel eftersom den hade metastaser å när den har det så tar dom även bort resten av körtlarna som kommer efter för att vara säkra men dom var friska, så det hade inte spridit ut sig :)
Prognosen är mkt god.
MEN på skiktröntgen hittade dom något på min lever. Kom inte som en överraskning för jag har känt och känner av det hela tiden att det varit något under min högra revbensbåge. Det har liksom tar emot, spänner å är obekvämt. Jag sökte läkare men han trodde det inte var något så jag har gått med detta å trott att jag bara överdriver ect. Så imorron skall jag göra en Magnet röntgen å jag kan inte börja med min cellgifts behandling förrän dessa svar är klara.
Sen hade jag en cysta på min vänstra äggstock men det är något jag haft innan å dom har spruckigt och försvunnit av sej själv.

Idag har jag beställ tid för utprovning av 2 peruker :) hahaha ja jag säger då det. Tror ni jag kommer använda dom? hmmm tveksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar