onsdag 2 februari 2011

leverpunktion 6/7-2010

Idag åkte jag och min pappa till läkaren för att då får svar. Å jag känner att luften gick ur mig lite. Läkaren i Lund å min onokologläkare har nu pratats vid å enligt läkaren å svaren på röntgen jag gjorde så visar det att jag har en tumör på levern MEN dom är inte 100 så för att dra ut på det ännu mer så måste jag göra en leverpunktion vilket medför en blödningsrisk. Å när sker detta? ja kanske nästa vecka eftersom det är bara 3 läkare här i Karlskrona som kan göra detta. Innan dess börja jag inte med cellgifterna eftersom dom vill veta så jag får rätt behandling.
Leverpunktionen kommer ge korrekt svar om jag har cancer eller inte. Varför har dom inte gjort detta innan kanske ni undra, jo det är för blödningsrisken.
Tack alla ni som tänkt på mig idag å hållt tummarna men om ni orkar får ni hålla lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar