torsdag 3 februari 2011

Segt

Ja idag e det segt, kom i säng sent å sedan är jag kass på sova ut på morronen.

Många undra hur jag kan vara så stark å hur jag går vidare. I börja visste jag inte alls men sen kom det upp att jag måste ju ta till vara på mina bra dagar och inte sabba dom med att sitta och tycka synd om sig själv.
Sen har jag ett fantastiskt nätverk bakom som finns där för mig mig.
Visst jag absolut mina dagar då jag känner mig off å det e mest hur jäkla dan jag ser ut. Det är inte så roligt att bara ha ett bröst å blivit av med sitt hår. Många säger jag e jättefin ändå men det hjälper inte alltid för jag vill ha tillbaka mitt hår och bröst NU!!!!
Aja inom sinom tid får jag det :)

Ska bara dricka upp mitt kaffe sen skall jag nog bege mig ut å gå en runda, skulle vilja ha musik i min iphone men vet inte hur man laddar över. Hjälp tack :)
Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. gunilla.elmqvist@telia.com29 maj 2011 kl. 21:28

    Hej Tessan, det var längesedan du skrev. Hur mår du idag? Själv är jag drabbad av tjocktarmscancer.Men gläds att skitsjukdomen är borta nu. Ska på efterkontroll i september. Tills dess njuter av varje dag. Hoppas du orkar göra detsamma. Läs gärna vimmelmammans blogg: Lotta Grey, hon beskriver sin cancer, med småbarn m.m Ha en lugn och skön sommar, Gunilla

    SvaraRadera