tisdag 15 februari 2011

Värk i benen

Det går alldeles utmärkt att jobba, måste bara få upp farten lite mer bara. Det är ett jäkla springande på jobbet så ikväll har jag allt lite ont i mina ben.
Min arm svullnar en del å jag har svårt att ha min stödstrumpa för den skaver så hiskiligt trots att jag har fått ett inlägg i den.
Även så svullnar jag under armhålan så jag får skav av bhn men skall se om jag kan hitta en bättre bh å stödstrumpa.

Ikväll blir det tvkväll å tidig läggdax så jag orkar stiga upp imorron då det e jobbedax igen.

Jag har en vän som precis börjat sin cellgiftsbehandling efter att få bröstcancer beskedet för andra gången. Denna gången tog dom hela bröstet. Hon är lika gammal som mig å det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Hon har en helvetes tid framför sig.
Tänker på dej vännen å hoppas du fixar detta. Kram

Var rädda om er där ute <3

1 kommentar:

  1. Åhh vilken underbar och omtänksam människa du är!!! men du söta socker va rädd om armen för håller den inte så går det inte att ångra!! TA DET LUGNT!!!Pözz///Soffi

    SvaraRadera