onsdag 9 februari 2011

ridtur å kålpudding

Ikväll e jag verkligen trött så det blir hävedax tidigt.

Idag var jag å red Joel sen bar det av hemåt för att fixa å dona. Blev så sugen på kålpudding så jag var iväg å handlade så jag fick ihop en pudding :) men det blev sen mat ikväll å det e först nu vi e klara å mätta för gott som tusan blev det.

Nu skall jag natta mina kids som ligger i sina sängar å väntar på en gonatt puss å kel. Sen skall jag läsa igenom utkastet jag fått om mig till repotaget.

Nähe go go go.....

3 kommentarer:

  1. Tänk att man kan tycka om sånt :P Tur att vi e olika ;) Ni sov säkert gott sen kan jag tro :)

    SvaraRadera
  2. Har det varit i tidningen eller när kommer det.
    Kram vännen<3//Ella

    SvaraRadera
  3. Ella: Jag vet inte när det kommer i tidningen..

    SvaraRadera