tisdag 1 mars 2011

spruta nr 2

Idag fick jag min andra spruta i magen å det gick bra. Känns verkligen ingenting, konstigt nog med tanke på den grova nålen. Fast iofs så fuskar jag lite å emla mig innan.
Beklagade mig för min sköterska om mitt eksem så jag fick prata med min läkare som var där idag. Å som vanligt så ser dom till mitt bästa och är mån om mig så jag skall få komma till en hudläkare.
Kan inte med ord beskriva hur bra vård jag fått å får. Den bästa vårde ever säger jag bara.

Imorron är jag äntligen ledig. Har jobbat en hel del för jag har även hoppat in extra. Man blir ju inte rik på att gå sjukskriven så jag behöver varenda krona.

Å repotaget om mig i BLT blev verkligen bra å jag hoppas jag har gett hopp till någon.

Nu blir det tvtittande :)

1 kommentar:

  1. Repotaget i Blt var mycket bra, man får sig en tankeställare... Skönt att du är på G med jobb och allt, ta det bara försiktigt så du inte tar ut dej, må så gott...
    Kramar från Evis

    SvaraRadera