onsdag 2 februari 2011

Status idag!

Alla inläggen som är innan detta har jag kopierat ifrån min gamla blogg.
Idag har jag kommit så långt att jag slutat med mina cellgifter å börjat med att få en spruta i magen som jag skall ha var fjärde vecka sen skall jag ta en tablett varjer dag. Detta för att hämma min hormonpruduktion. Så klimateriet " HERE I COME"
Svaret på min sista röntgen visar att jag bara ha 2 av 5 tumörer kvar å dom e knappt aktiva å den största är ca 5 mm stor.
Jag vill med denna blogg stötta andra som kämpa mot denna sjukdom. Kanske ge tips, råd eller bara lyssna om det är någon som vill det.

3 kommentarer:

  1. Du kommer ge tröst o mod till andra som drabbats. Du om någon kan ge glädje till alla runt omkring dig. Du är en otroligt fin vän o jag är glad att du finns i mitt liv.
    Kommer ALDRIG ge upp hoppet om att du kommer att klara detta. Du är så stark i din vilja. Men du får inte glömma att man inte kan vara stark varje dag o då finns vi...alla dina vänner här för dig. Både i tankar o när du vill prata o hälsa på.
    Lov ya<3
    Kramar i massor//Ella

    SvaraRadera
  2. Tack älskade Ella <3 ja utan er så hade det inte varit så lätt. Kram i massor tebax

    SvaraRadera