onsdag 2 februari 2011

skiktröntgen å hänga tvätt 9/6-2010

Igår var det dags att göra skiktröngen för att kolla så skiten intye spridit sig till lungor och buk. 2 timmar innan skulle jag börja dricka 1 liter kontrast å fy helsike vad det smakade illa. Första glasen gick bra men sen se att man har ca 7 dl kvar var ingen höjdare, som jag ulkade å klöktes. Väl inne på sjukan så var det till att få en nål i armen så dom kunde spruta in jodlösningen så dom såg kärlen eller var det var. Å när man fick det insprutat ja då trodde jag att jag kissade ner mej, blev alldeles varm nertill å det var normalt att känna så men fy så otäckt.

Jag tror jag får provsvar denna vecka på allt.

Fatta ni vilken lycka det kan vara då man klara att låsa upp dörren, hänga upp tvätt, ta ut mjölken som står högst upp i kylen med min dåliga arm. Jag kan det nu utan att det gör allt för jävla ont. Jag tvättar som aldrig förr å hänger upp det mesta för att träna, så vill ni har hjälp med tvätten säg bara till ;)


Jag omgers verkligen av helt underbara människor som gör att jag mår bra. Å vet ni vad, jag mår sådär oförskämt bra att vissa säkert vill att jag håller käften :)




Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar