fredag 6 juli 2012

Teckning


I förgår fick jag ett mms skickat till min mobil. Det var en teckning som min älskade dotter Cecilia gjort. Blev alldeles varm i kroppen samtidigt som jag blev alldeles rörd. Hon är den som frågat mest om min sjukdom och hur det kommer bli. Hon har mkt tankar och funderingar som hon får ut och det är bra.

Nu sitter jag och väntar på att en vän skall komma till mig för vi skall åka och kolla om Brie har behållt bebisen i magen *hoppas hoppas*.

Denna veckan har jag haft fullt upp här hemma. Det målas, klipps gräs, trimmas, städas mm mm. Jag tiggde till mig en trädgårdsoffa som var lite bortglömd av min bror, så nu har vi skruvat isär den och jag har målat och spraylackat den. Bara ihopsättning kvar. Kommer nog bli bra.
Sen har jag varit inne på jobbet ett par gånger för att köra timrapporter.
Som sagt var, fullt upp.

Nähe iväg och lasta hästen nu så vi kommer iväg.

Jalla jalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar