torsdag 19 juli 2012

Konsultation

Idag är det dags att träffa läkaren inför min op som kommer ske i höst. Jag är nog allt lite nervös för det är en stor op och det känns som jag inte har något val.
Sen känner jag verkligen inte för en sjukskrivning eller den smärtan som jag troligen kommer få efter op.
Jag tror iofs att jag inte behöver vara sjukskriven så länge eftersom jag har ett så stillasittande jobb.
Nåja nåja det löser sig

Jag har ju nu gått upp till 100% för att att täcka upp på jobbet. Och ja det känns att det blir långa dagar, man hinner inte så mkt när man kommer hem sen är man ju precis vråltrött. Tur det bara är 4 veckor sen går jag tebax till mina 80% :)

Tomas hämtade hem Brie igår och det ser väl mörkt ut att det skulle vara ett föl i magen. Hon producera alldeles för många ägg vilket inte alls blir bra. Så något föl kommer vi nog inte få nästa sommar :( Hade verkligen sett fram emot detta och det var ju därför vi tog oss an detta stoet.

Jag tror min diet börja ge resultat :)

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar