söndag 8 juli 2012

Min dotters berättelse


Hej!
Mitt namn är wilma och är dotter till Tessan som skriver denna bloggen. Jag tänker berätta om hur det var när mamma berättade att mamma kanske inte ska finnas så länge till. Det var när vi var på väg ifrån min kompis. Jag sov hos henne i 5 nätter medan mamma va och tog medeciner. Sen när mamma hämtade mig och vi satt i bilen och så sa mamma att hon kanske inte skulle finnas länge till för hon var väldigt sjuk. Det blev en rysning i hela blien. Sen började jag och gråta. Jag grät hela vägen till min morbor. Alla va där jag,mormor,morfar,mina 2 småsystar. Alla grät.Året gick och cancer försvan mer och mer. Alla blev gladare för att mamma blev friskare. Nu idag är hon cancer frisk. Och när jag berättade för mina kompisar så blev dom jätteglada och jag ja nu var min histora slut. Tack

Jag har målat en tavla som jag tänker sälja till högstbjudande och dom pengarna jag får för tavlan skall jag skänka till bröstcancerforskningen. Jag tänkte att man kan få buda fram tom den 31/7 2012. Glöm ej skriva namn så jag vet vem som har lagt det högsta budet och som skall få den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar