lördag 7 juli 2012

lite motigt

Igår åkte vi för att kolla stoet om hon fortfarande var dräktig men NEJ hon hade stött bort det. Fy vad besviken jag blev. Hon fick stå kvar för att en sista gång ge det en chans att bli en bebis. Blir det inget då, ja då får vi ge upp för detta året. Igår eftermiddag och kväll spenderade vi hos mina föräldrar och hjälpa till med att rensa fiskegarn. Fy fasen vilket straffarbete. För första gången fick jag ta alvedon för att lindra den jävulska värken jag hade i kroppen igår kväll. Var som värsta värsta febersmärtan. Idag har det stillat sig lite och det känns uthärdligt. Under dagen kommer en väldigt närstående att gästblogga här så håll utkik. Nu skall vi ut och försöka få upp poolen och fylla den med vatten, tur vi har egen brunn :) Trevlig helg goa läsare

1 kommentar:

  1. usch lilla gumman det gillas inte alls!! så jäkla pissigt att alltid jobba i uppförsbacke.... alla tankar till dig från mig! Kram

    SvaraRadera