fredag 20 juli 2012

Helgen är här :)

Då var helgen här och man har redan hunnit jobba en vecka. Inte klokt vad fort tiden går. Vi har det fantastiskt bra på jobbet trots det är mkt att göra. Känns skönt att vara tillbaka.

Igår var jag hos läkaren och det kommer bli bli operation i september. Var inget snack om saken. Jag kommer få läggas in dagen innan och stanna 2-3 dagar om allt går som det ska. Vilket jag givetvis hoppas det gör.

Idag när jag kom hem så var 2 boxar helt färdiga i stallet och hyllor uppskruvade i selkammaren. Hur jäkla bra som helst är det. Vilken duktig karl jag har. Lägger upp bilder så fort jag hinner.

Imorron bär det av på bio med barnen och Mia med hennes barn. Vi skall se Ice age 4. Älskar dom filmerna.

Önskar er en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar