tisdag 3 januari 2012

sjukhusbesök hit å dit

Då var det dags för sprutan och spolning av porten i morron igen. Tycker 4 veckor går fort. Sen på torsdag så skall jag göra en hjärtkoll. Tror det e rutinkoll jag e kallad till. Jag har ju medfött hjärtfel som jag e opererad för vi 4 års ålder. Jag har fortfarande kvar klaffelet som ligger på gränsen för att göra något åt. Jag känner inte av felet och jag hoppas att det inte blir mer så det blir op.
Vi närmare eftertanke så måtte jag varit ett måndagsexemplar med alla defekter man har.
Hjärtfel, enpattad å cancer MEN känner mig fullt frisk :)
Jag har sluppt den där förlamande tröttheten nu också och jag hoppas det håller i sig å aldrig mer kommer tebax.

ÅÅÅHHH elektriken har varit här i 2 dagar och fixat i stallet så vi fått lyse å jag säger bara: Varde ljus å ljus varde det :) Fått gårdslampa med så nu slipper man snubbla ut till bilen om mornarna. Blir så himla bra detta. Gården håller på att bli som vi vill ha det och jag hoppas den står kvar efter stormen som härja där ute nu.

Summa sumaro: Jag mår och har det superduperbra :)

2 kommentarer:

  1. Låter härligt att energin är tillbaka. Om du skulle hitta lite till så tala gärna om var..mitt energi konto står på minus. Kram!!//ella

    SvaraRadera
  2. hej hej! fin blogg du har!
    den nya affären ligger till vänster om sandras jämte bilaffärerna. Kings hästsport, pälsglansen är jag supernöjd med funkar jättebra och luktar gott i flera dagar, billigare en foxfire med ;)

    SvaraRadera