fredag 27 januari 2012

Fullspäckad helg

Jaha då var helgen här å skönt det. Har varit väldigt mkt på jobbet och idag fick jag till mig en sak som blev för mkt och jag tog illa vid mig. Så skönt att helgen är här och man får skaka av sig dålig energi.
Men jag är väldigt nöjd med de nya kontoret vi fått. Så fräscht men jäkla vad kallt vi har det. Dom har inte fått igång värmen som den ska. Så värmefläktar och filtar används för fullt.

Har pysslat med hästarna ikväll och det e alltid gott för själen. Så mysigt att göra dom fina inför natten med pyjamas å go kvällsmat :)

Imorron åker vi till Jägerso på trav för Tomme startar i V75. Han springer i gulddivisionen och har väl inte så stor chans att vinna men en peng hoppas vi att han springer in.
På väg ner skall vi stanna på Ekohallen sen skall vi träffa min kusin Majsan.

Nu har jag krängt en bunke med popcorn så nu måste speka i skafferiet å se om jag hittar något annat gotte att äta.

Trevlig helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar