söndag 25 december 2011

juldagen

Jaha då var denna julen över och jag e glad över att fått uppleva ännu en julafton. Visst jag e frisk nu men jag vet att en dag kommer den här jävla cancern få fart och ta mitt liv. Så därför är jag extra tacksam för varje dag och högtider jag få vara med om, att jag få vara med mina barn och familj längre än vad det blev sagt för 1½ år sedan.
Jag kommer aldrig ge upp kampen för att få vara kvar så länge som möjligt å med tanke på min envishet kommer jag vara med lääääänge.

Mina hormoner e inte som dom skall alls, har verkligen en störning. Sitter här och blir rörd av Nalle puh och heffaklump filmen.

Nähe nu börjar det bli dax att gå ut för att släppa ut hästarna. Tycker det e tråkväder och därför har jag låtit dom stå inne lite längre idag men nu är det nog dax.

Jalla jalla

GOD FORTSÄTTNING ALLA LÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar