måndag 9 januari 2012

Repotage

Denna veckan på torsdag kommer repotaget om mig i Allas. E allt lite spänd på hur det blev. Jag hoppas att den kan hjälpa någon med hopp och tröst.
Idag fick jag värmande ord ifrån en kvinna som läser min blogg. Hon sa att hon kände min livsglädje av att bara läsa min blogg och hon gillade att läsa bloggen. Det betyder att jag kan nå fram, ge glädje och må bra känsla. Tack Shirin för dom fina orden

Ikväll ringde min överläkare till mig för att kolla läget. Eftersom jag mår så mkt bättre nu så sa jag till han att jag inte ville göra op på mina äggstockar. Han undrade också om jag ville göra en röntgen på min lever men jag tackade nej och sa att det kan vänta några månader till.
Hade jag fått en tid imorron till min stora kommande stora op så hade jag sagt blankt NEJ. Skönt att ha betänke tid så jag kan älta detta lite till.

Å vet ni, jag har fått tjänsten i bokningen så nu kommer jag ha en tillsvidare anställning där :) Den 19 flyttar vi i bokningen till nya lokaler så nytt kontor får jag också.
Känns som jag har medvind å det känns väldigt skönt.

nähe nu skall jag kolla nätet om lite prylar jag vill ha :) typ ny sadel, träns ect ect

Caio

2 kommentarer: