tisdag 31 januari 2012

spolning och stick

Det e ju inte direkt den fina tunna nålen som sticks i min mage.

Ikväll har Oscar varit här och slagit på nya skor med brodd på Joel. Så nu kan man ut å rida igen utan att slå i backen.
Funderar starkt på att börja rida dressyr med Joel. Måste bara hitta någon som vi kan träna för.

Det e galet mkt att göra på jobbet. E allt lite knep å knåp för att få ihop att. Både kräksjuka och förkylningsinfluensan går. Ibland blir man lite uppgiven och sitter där med lipen i halsen och ser ingen lösning. Man vill så gärna lösa det. Å rätt som det är så kommer det en ljusning å man får i ihop. Det är nästan ibland att man kokar en jäkligt god soppa på en spik.

Imorron e det dags för spolning av porten och spruta i magen. Tycker tiden går alldeles för fort mellan gångerna. Det jobbiga är att jag tror jag inte har bedövningsplåster hemma som jag använder när jag tar sprutan. Det kan bli liiiiite smärtsamt imorron känns det som..

Snart ut till pållarna för nattmat sen borra ner mig i bingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar