söndag 29 januari 2012

Skånelandet

Såhär ser min högra sida ut å ja ni förstår varför man vill fixa till det.

Igår steg vi upp i ottan för att köra till Jägersro. På vägen dit så stannade vi och gick in på Ekohallen men fasen, blev besviken. Fyndade inget.
Väl på plats på iskallt Jägers möttes jag upp av min kusin Majsan. Vi kollade på tom Tommes lopp som slutade på en 6:e plats och 12000 in på kontot. Sen gick vi vidare till köpcentrumet utanför jägers.
Efter tävlingarna var vi hembjudna till Majsan där vi fick supergod mat och hade himla trevligt. Klockan 00.00 klev vi innanför dörren här hemma.

Idag måste vi hämta strö och mat till pållarna, fullt upp. Och jag känner just nu bara för att ligga under filten å slappa.

Jag e lite bekymrad, vill ha ett nytt bröst men vill inte genomgå operationen. Jag e inte det minsta rädd för opertionen men är inte alls sugen på att vara sjukskriven för att jag har ont och bli orörlig. Tiden går så fort och snart e det jue april. Fortsätter att fundera avigt å rät.

Nu flå sambon runt här och vill att jag skall hänga med ut men jag e så slö idag men har nog inget val än att hasa mig ut.

Trevlig söndag mina vänner

1 kommentar:

  1. bara te att ta tjuren vid hornen,,,, tänk vilken pinuppa du blir när du e klar....o du kan behöva vila lite med för den delen!! pöss// sofffi

    SvaraRadera