lördag 14 januari 2012

Växtnäring

Kan man köpa växtnäring till håret så att det växer så där snabbt??!! Jag vill verkligen ha tillbaka mitt långa hår. Jag trivs icke med detta korta och krulliga hår usch usch. Men i fredags kunde jag sätta upp en liiiiiten toffs men ack så liten den blev. Tänk jag har mer bekymmer över mitt hår än att jag bara har ett bröst.
Men som sagt innan så skulle jag aldrig för mitt liv klippa mig kort så när jag förlorade mitt hår var det en stor sorg. När jag kolla mig i speglen så känns det inte som det e jag.
Å nej jag vill inte göra en hårförlängning för det sliter så himla mkt på håret. Så jag får tålmodigt vänta på att det skall växa ut.

Idag har jag varit ute och ridit i det underbara vädret :) det e verkligen bra för min själ. Tomas gick med, med Joel. Vi gick över stock å sten å is. Imorron skall vi ta en annan runda, tror jag skall gå med Brie istället för att rida henne så får jag med röra på mig också.

Åh repotaget om mig kom ut i Allas denna veckan. Blev supernöjd och hoppas av hela mitt hjärta att det gör någon nytta till andra där ute.

Nähe tvtajm å lördagsmus med långa Y som min goa vän Annelie säger

Kram på er

1 kommentar:

  1. sv: jo ser jättefint ut, får hem det imorgon =)
    men ja måste ta E kort för annars får jag inte köra.

    Du får köpa löshår sålänge ;) vill med att mitt ska växa på längden men det växer bara på tjockleken =(

    SvaraRadera