tisdag 17 januari 2012

Jag fastnade i boken C


Fick hem en bok idag som jag beställt. Började läsa och jag e fast. Kommer troligen läsa ut den senast imorron. Detta är Anna Bensons självbiografi.
Här är texten som boken C handlar om:

Jag är 26 år gammal och för första gången kär i en kvinna. Hon attraherar mig som ingen annan tidigare gjort. Detta trots att hon har bröstcancer, vilket bland annat innebär att hon inte har något hår och bara ett bröst. Vår kärlek är förbjuden på flera sätt och förblir en stor hemlighet.
C är en offentlig person och har 2 barn ifrån tidigare äktenskap. Vi smyger ständigt och försöker hitta alla tillfällen vi kan för att ses. Kommer någon upptäcka oss? Hemlighetsmakeriet förföljer oss och blir till slut förödande

1 kommentar:

  1. Hej!
    Mitt namn är Arazoo Nouri och går sista året på Naturvetenskapsprogrammet I Luleå och ska i år utföra ett projektarbete. Jag väljer därför att starta en insamling till bröstcancerforskningen som mitt projektarbete. Jag får nu möjligheten att göra något som verkligen betyder någonting för mig och som verkligen gör skillnad.
    Målet är 10 000: - kronor fram till 8 april 2012. Då mitt projektarbete ska vara inlämnat.
    Jag undrar då om du kan länka på din blogg, till min insamling. Som du själv vet så går pengar oavkortat till cancerforskningen, utan några mellanhänder.
    Länken till min insamling:

    http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=5865

    Länken till min blogg: http://stodcancerforskningen.webblogg.se/

    Hjälp till i kampen mot det onda! Tillsammans kan vi göra skillnad! Tillsammans ska vi besegra cancer! ♥

    Med Vänliga Hälsningar
    Arazoo Nouri

    SvaraRadera