söndag 5 januari 2014

Smaklöst

Mina smaklökar har slagits ut av medicineringen. Jag har ont i munnen och det sticker.Tvingar mig att äta men det tar emot. Tänk jag som älskar mat känner helt plötsligt inte för något. 

Behandlingen tar hårdare på mig denna gången och idag är jag ganska så trött och mår inte så bra. Måtte det gå över snart. Finns så mkt jag vill och behöver göra men inte orkar. 
Denna vecka som kommer slipper jag behandling, det är min vilovecka. 
Nu har jag lite extra ledigt pga röd dag på måndag och dagis/fritids är stängt på tisdag så jag börjar inte jobba förrän på onsdag, behövligt. 

Kram. 

2 kommentarer:

  1. Hittade till din blogg igen, är smått chockad över vad som hänt dig. Tänker mycket på dig. Förstår att det sliter med behandling. Det är väl både fysisk och psykisk trötthet för dig.
    Många styrkekramar från Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke det värmer. Kram

      Radera