fredag 27 december 2013

Dos 2

Jaha då har det redan gått en vecka och det är dags för mig att  få mina cellgifter igen. Har lite ångest över det för jag har inte direkt mått sådär bra efter förra gången. 
Är även fastande idag då jag skall ta prover inför en koll på mitt hjärta med ultraljud och EKG. Jag är ju född med hjärtfel och klafffel. Hålet i mitt hjärta opererades när jag var 4 år och blev jättebra. Klaffelet är fortfarande kvar men inget jag har besvär av. Så jag går nog genom den kollen med OK stämpel den 9 januari. 

Jag sov nog mer timmar än var vaken på julafton. Men det behövdes nog för jag har känt mig mkt piggare efter allt sovande. Vi var ju hemma hos Tomas föräldrar och firade julafton där det varken finns dator eller täckning på mobilen. Och det har varit så avstressande för både mig och Tomas. Man behöver dom här avbrotten ifrån cyberworlden ibland. 

Idag skulle min Däkis Jessica följa med mig till sjukan eftersom det tar lite längre tid idag men tyvärr hade hennes son fått kräksjukan och det e ju något man vill hålla sig så långt borta ifrån sig som möjligt. 
Så om någon är sugen på att sitta av några timmar på sjukan med frukost/fika så bara hör av er 😊. 
Nähe daga att göra frukost till barnen sen ge mej sta. 
Kram på er där ute❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar