lördag 1 juni 2013

Rasslade till

Jag har ju gnällt att jag stått stilla i vikten men nu har jag kommit under den magiska gränsen som jag harvat på länge. Och jag har gått under den med 1,5 kg. Trodde knappt det var sant när jag kollade på vågen. För att komma till den vikten jag hade innan jag blev sjuk skall jag ner ytterligare 5,5 kg. Mitt stora mål är 8 kg till innan hösten. Klara jag det tror ni? Just nu tror jag verkligen det :)

Idag skall jag och Hannah ut och rida hästarna sen ikväll blir det kalas hos min bror som fyller år.

Igår hade vi planeringsdag med jobbet på scandic hotell. Sen var det after work på det, men after work är verkligen inget för mig. Så jag åkter hem redan efter ca en timme.

Trevlig helg

4 kommentarer:

  1. Klart du klarar detta! Hejja dej!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas det. Syns på måndag. Skall bli trevligt. Kram

      Radera
  2. Du som är så envis fixar det :-)Du såg så pigg ut de få sekunder jag hann se dig. Kram på dig/ Marina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Ja det var snabbvisit. Men kul att se dig. Kram

      Radera