fredag 14 juni 2013

Besviken

Fy vad jag är besviken på min kropp. Igår kände jag på jobbet att jag höll på att bli sjuk. Så på kvällen fick jag värsta febertopp och ont i halsen. Jag hade så hög feber att jag yrade sa Tomas.

Jag tror jag fått halsfluss för jag brukar aldrig ha feber och de 2 gånger där jag verkligen känt mig sjuk och haft feber som inte ge med sig trots alvedon så har jag haft halsfluss. När jag tittade nu i spegeln så snackar vi inte prickar utan som en vit matta.
Så idag är jag hemma ifrån jobbet och jag e så besviken att jag blir sjuk.
Mamma och pappa har fått hämta barnen för jag orkde inte köra dom till pappa idag.
Har så svårt att acceptera att jag inte orkar eller blir sjuk. Hu vad arg jag e på kroppen. Nu väntar jag på samtal ifrån vårdcentralen så jag får komma dit och få penicillin för det är det jag tror jag behöver..

MORR OCH MUTTER!!!

2 kommentarer:

  1. Fy, vad trist! Hoppas det ger sig snabbt! Krya på dig, kram från en "bloggläsare" :)

    SvaraRadera
  2. Fy vad trist! Hoppas du fått antibiotika och är bättre nu! Vila och krya på dig, kram Mona

    SvaraRadera