måndag 24 juni 2013

Fyndat

Igår fick jag köpa 3 påsar proppfulla med kläder till Emma. Det var massor av märkeskläder och superfina. Så det blev så gott som en helt ny garderob till snorpan för ett mkt bra pris. Tack snälla Malle trevligt besök och fina kläder.

Sen tror det eller ej så fick vi köpa min kusin husvagn med förtält till mkt förmånligt pris. Det är lite att göra i den men det fixar min älskade sambo, han är så duktig på sånt där. När det är klart så har vi en mkt fin husvagn som vi kan kava runt i :). En del säger att släkten är värst men jag kan inte säga annat än att den är bäst. Tack snälla Stefan för allt du fixar för mig. Förra gången var det en bil och nu är det en husvagn. Ska bli spännande och kul att få pröva på detta husvagnsliv på allvar :)

Nu har min älskade Tomas åkt upp till Småland för att hälsa på sina föräldrar och syskon/syskonbarn. Han har semester denna veckan och jag jobbar. Kommer bli konstigt att vara hemma utan honom. Men han kommer hem snart.

Nu skall vi köra in till stan för att handla och Emma skall ta hål i öronen om hon nu vågar. Det första hålet kommer nog gå bra värre med det andra ;)

Ha en underbar dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar