måndag 27 maj 2013

Var är den?

Sommaren alltså. Jag fattar inte varför det skall vara så kallt. Jag vill ha värme och sol. Vi har knappt kunnat sitta ute på vårat trädäck utan att frysa ihjäl eller blåsa bort. *Burrr*

Annars rullar allt på som vanligt. Jag sover fortfarnade sådär på nätterna men det är liiiite bättre tycker jag. När jag vänder mig så gör det fortfarande ont. Har ni sett såna där stor hoppbubblor som finns på nöjesfält och lekland. Så känns mitt "bröst", sprängfylld med stuns i ;) Så när jag ligger ner ser det precis ut som en hoppbubbla i miniatyr. Haha ja jag säger då det :) alltid är det något.

Hmmm med vikten går det sådär. Jag står fortfarande stilla men har nu tagit kontakt med en tjej som skall hjälpa mig med kost och träning. Jag kanske äter för lite och fel. Har ju några månader på mig till att gå ner minst 5 sega jäkla kilo.

Åh skall snart ta tag och måla vårt fula kökstak som består av furu. Jag får utslag av bara tanken av furu. Men snart är det vitt och fint, även nya tapeter skall inhandlas, har bara inte hittat några som fallit mig i smaken. Har ni några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar