tisdag 18 juni 2013

kämpa

Förutom att jag håller på att hosta upp lungorna så är jag bättre :)

Efter jobbet idag skyndade jag hem och plockade ihop mina ridgrejjor, lastade upp hästen och körde iväg till travcampen och red ett sandjobb. Tomme som hästen heter är alerte och rejält pigg. Eftersom ett par andra kompisar var med och red så blev Tomme på hugget och jag fick hålla i. Men vad min kropp är avvecklad. Det märks att den varit med om en hel del och speciellt min arm vill inte orka hela vägen. Blir fort trött i den trots det är min högra arm som jag borde ha mer muskler i den eftersom jag är högerhänt.
Det är svårt att acceptera att gilla läget att kroppen inte är som förr innan jag blev sjuk. Men jag skall kämpa på och försöka göra allt för att bli smidigare i kroppen. Jag är på god väg för nu har jag gått ner 8 kg *jippi*. 5 kg till och jag är nere i samma kg sen innan jag blev sjuk. Men önskevikt är att gå ner 8 kg till, Kämpa även där.
DET SKA GÅ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar