fredag 3 maj 2013

Smärta och krasslig

Idag var sista gången jag fyllde så nu är jag snart i mål. Men jäkla i min låda vad ont jag haft inatt. Har nog aldrig upplevt någon sådan smärta förut. Fick ta en stark värktablett min inte tusan hjälpte den. Blev inte många timmar sömn. Vägen in till jobbet var hemsk, rondeller och ojämnheter. Jag skall försöka bita ihop annars får jag åka och tappa ut lite. Som om inte det var nog så är jag lite halvförkyld. Jämmer, elände och gnäll är det just nu ifrån min sida. Nu väljer jag att ta pause ifrån uppbyggnade och fortsätter efter sommaren. Min vän ligger på sjukhuset och mår inte alls bra och det oroa mig en massa. Även hon är drabbad av cancer och har det väldigt tufft. Önskar jag kunde göra något för henne som hjälper. Helgen kommer bli lugn för min del. Skall försöka ordningställa trädgårdslandet, om allt går som det ska blir det massa majskolvar, jordgubbar, morötter och potatis. Kul men jobb jobb jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar