torsdag 9 maj 2013

Trädgårsland/Sleten

Idag har jag varit ledig ifrån jobbet. Men här hemma har jag slitit som bara den. Började dagen med att gå en powerwalk. Sen tog jag tag och fixade i ordning trägårdslandet. Jag har utökat det sen förra året och det är nu mer än dubbelt så stort. Fick köra med jordfräs för att få bukt på den stenhårda, torra marken och även slå sönder grästorvorna. Shit vad tungt det var. Detta projekt tog flera timmar. Det är inte klart än för staket skall upp runt om så inte hönorna går in och fördärvar sen måste jag göra gångar som man kan gå på. Men det blir nog bra tillslut.

Nu känner jag att migrän är på intågande och jag skall gå och lägga mig. Måtte jag få sova bättre än vad jag gjorde i natt då jag höll på att hosta upp lungorna.

Imorron skall jag skriva om en grej som är klar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar