lördag 29 oktober 2011

mkt på g

Tänk om man får uppleva detta igen:)

Jaha då var det helg igen och jag e ledig. Jag kommer inte jobba fler helger med det nya jobbet jag börjar med på måndag. Utan det kommer bara vara måndag till fredag och kortare arbetsdagar. Visst det kommer bli mindre i kassan men det här är ett måste för att jag skall må 100% bra igen.

Vi kollade igenom vår almanacka och vi har inte en ledig helg till årets slut. Vi är fullbokade med att göra saker. Detta är både på gott och ont. Jag har verkligen inte samma energi längre och då blir det att jag inte orkar lika mkt men jag hoppas detta kommer bli bättre nu när jag går ner i tid.

Å vet ni vad, det verkar som vi har häst på gång. Antingen blir det en fölmärr med bebis i magen som tittar ut till våren eller en starthäst ELLER kanske både och. Jag har jobbat så mkt den senaste tiden att jag inte hunnit med min hobby. Så nu HOPPAS jag att jag skall få tillbaka gnistan, orken och tiden att börja med detta igen.

Nästa helg åker jag tillsammans med jobbet till Ullared, vi har hyrt en buss och stuga. Fasen jag e 100 på att vi kommer få en trevlig resa med massor av skratt och tokigheter.
Sen sista helgen i november skall jag ut med mitt gamla jobb och kolla på Tina turner (kartläsaren) sen där emellan skall vi fixa med stallet mm mm mm..

Nu skall jag sätta sta här för Stora flicka skall på halloweenfest och ute i tid som vi aldrig e måste vi fixa en dräkt till henne idag...

Jalla jalla

1 kommentar:

  1. jovisst det ska jag, nu ska jag inte tycka synd om mig själv, men där jag bor nu känner jag inga, inga jag kan prata sånt med. får göra som jag alltid gör, älta alla tankar i huvet o leva med det helt enkelt... Hoppas du mår bra

    SvaraRadera