fredag 14 oktober 2011

livet är bra härligt :)

Idag när jag vaknade så låg jag å lille vovven kvar å drog oss. Solen stack in i sovrummet å frosten glänste, jag kände att det här kommer bli en bra dag :)

Igår var jag och fick min spruta å spolade porten. Gick in till min överläkare å pratade en stund. Han hade ringt mig i härom kvällen men jag hade somnat på soffan. Jag gjorde ett ultraljud på levern för jag har så ont i sidan fortfarande. Han talade om för mig att min lever ser alldeles perfekt ut :) Jag trodde iofs inget annat för då hade det visat sig på den senaste skiktröntgen. Mitt onda kommer ifrån revbenen å troligen har jag en inflammtion där. Min överläkare och sköterska är verkligen världens bästa. Dom har gjort och gör VÄLDIGT mkt för mig för att jag skall må bra :D

Nu till helgen kommer min kusin med fru och hälsa på. Dom kommer i sin husbil å stannar till söndag. Kommer bli trevligt. Så ikväll tänds grillen upp å köttet läggs på, vem har sagt att grillsäsongen är över ;)

Åh jag måste berätta, snart väldigt snart är boxarna färdiga i stallet. Mannen min står där så gott som varje kväll efter jobbet och snickra lite grann. E verkligen stolt över han som e så duktigt å mån om oss.

Nähe en spark i rumpan på mig så jag kommer iväg för att handla å hämta mina älskade avkommor ;)

Ha en underbar helg för det skall jag ha.

/Tessan

2 kommentarer: