tisdag 15 november 2011

Snart så

Nu är det inte långt ifrån förrän vi har en pålle i stallet. En hästtransport är inhandlad och boxarna så gott som klara. Det är elen som skall dras sen är det så gott som klart för inflyttning. Spännande och vi ser så fram emot detta.

I fredags åkte jag tillsammans med jobbet iväg till Ullared. Vi hyrde en jättefin stuga och stannade över natten. Vi hade så himla kul och MASSOR handlades. Lite ångest har jag för hur mkt pengar jag handlade för.
Vi kommer göra om resan till våren :)

Som många vet så har jag jobba väldigt mkt den senaste tiden och jag har knappt hunnit med varken mig själv eller min familj. Så från och med i måndags gick jag ner i tid och jobbar nu bara 80%. Känns riktigt bra att åka ifrån jobbet redan 14.15 och bara måndag till fredag.

Nu på torsdag skulle jag göra en röntgen men jag har skjutit upp den för jag har varken tid eller lust att göra den. jag har inte gjort annat än röntgats. Röntgen skulle jag göra så dom skulle hitta ett speciellt blodkärl som skall användas till mitt nya bröst. Känns inte så bråttom med det nu.
Sen är jag så himla ledsen för min vän Mia som fått beskedet att det inte finns något mer att göra för henne. Så nu gäller palliativ cellgiftsbehandling för att göra hennes sista tid så smärtfri som möjligt. Det är så jäkla orättvist och jag tycker så synd om henne och hennes familj, barn. Usch Usch Usch säger jag bara.

Ta hand om er där ute.

2 kommentarer:

  1. Många kramar till din vän o eftersom hon har dig så vet jag att stödet är stort.
    Kram till dig med.
    //Ella

    SvaraRadera
  2. Kramar och ta hand om dig och de dina. Kramar kramar

    SvaraRadera