söndag 23 oktober 2011

spaweekend

I fredags körde vi till Tomas föräldrar, stannade över natten. Igår åkte vi till badhotellet i tranås. Tomas häst Tom Raider hade ju vunnit å då ingick bland annat denna spaweekenden. Det bjöds på behandling, 3 rätters middag (som var under all kritik), massa trevligt travfolk å nya kontakter knöts.
Trots en trevlig helg så är det så jäkla skönt att komma hem. Jisses vilken hemlängtan vi har.

Det händer en del på mitt jobb som jag verkligen ser fram emot. Å om allt går som det ska så drar det igång 1 November. Berättar mer om det då.

Våra fantastiska å snälla hyresvärdar har nu sett till att vi har en hage att tillgå. Så nu fattas så gott som bara ett par pållar. Får se vart det landar men spännande e det allt.

Jag märker vilket dålig självkänsla jag fått sen jag blev av med både bröst, hår och gått upp i vikt. Jag kände mig väldigt obekväm under middagen på spaet. Det var inte långt ifrån alls att jag reste mig upp och gick därifrån. Har nog aldrig haft den känslan förr. Jag måste lära mig leva hur jag ser ut nu men det e svårt, jävligt svårt. Visst det kommer bli bättre längre fram men det hjälper inte mig nu. Uschanamej vad mitt självkänsla fått en törn. Aja, bara spy galla en stund sen komma igen.

Nähe nu blir det lite myskväll å tidig läggedax så man tyar upp imorron.

Tjopp tjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar