måndag 3 mars 2014

Nu brister det

Har haft en hård svullnad på halsen eftersom slangen ifrån porten gått upp dit och infektionen följt slangen. 
Inatt har den blivit mogen och börjat spricka, äckligt var är på väg ut. Fick stränga order gång på gång att om jag blir sämre eller om knölen på halsen börja vara sig så var det bara akuten som gällde. Så efter jag lämnat barnen på skola/dagis åker jag till min sköterska på dagvården så slipper jag sitta på akuten. 
Jag har förberett mig genom att fasta idag, hoppas jag slipper undan ett drän i halsen dom doktorn pratade om. 

Det andra såret är fint tycker jag och ren sårvätska rinner ut så det börjar nog bli dags för ett stygn där det är ett hål som ni ser. Jag läker lite sämre pga att jag har cellgifter i kroppen men jag tycker ändå det har gått bra. Och jag mår mkt mkt bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar