lördag 8 mars 2014

En dag i taget!

Fick ju göra ytterligare en upprensning i såren och framförallt i det jag har på halsen. Så sövning och inlagd en natt. Allt gick bra och det kändes mkt bättre dagen efter operation. 
I fredags sattes ett stygn till i såret men fortfarande lite öppet så  sårvätska/var kan rinna ut vilket det gör. Kommer få sätt fler stygn för att få ihop det helt men det kan inte göras i dagsläget. 
Jag läker som jag sagt innan inte lika bra/fort som jag skulle gjort om jag inte haft cellgifter i kroppen. Just nu kan jag inte få cellgifter pga läkningen, drar det ut på tiden så kommer jag få börja med antihormontablett så länge för att hålla tumörerna lugna. 
Jag är helt sjukskriven månaden ut minst och jag försöker gilla läget. Vill verkligen tillbaka till jobbet, saknar det så. Men jag är ganska så sliten, trött och jag har fått mig en tankeställare. Jag måste försöka vila så min kropp får chansen att läka. 
Jag hoppas att jag aldrig blir så sjuk igen för det var det värsta jag varit med om. Jag var uppe och knackade på pärleporten men som tur var så var det inte dags än. 

Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är över min familj som ställt upp med att köra på både mig, barnen och fixat och donat. 
Min älskade Tomas har fått styra upp allt som har med gården att göra och göra fortfarande för jag har ingen energi att hjälpa till. 
Sen alla mina vänner som funnits där och stöttat. 
TACK❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar