måndag 6 augusti 2012

Som jag trodde

Fina Cider

Fick svaret på min punktion och det var inget farligt men vad det är vet jag inte. Spelar ingen roll bara det inte är cancer.

I lördags hade vi besök av min kusin Majsan ifrån skåne. Innan dom kom hit så träffade vi hos min kusin Kerstin som har en stuga på trummenäs. Även kusin Annika var där. Himla trevligt att umgås.

Igår kom Tomas pappa och en delägare hit för att kolla in hästarna. Det är snart dags att träna igång dom. Kommer bli tufft och spännande, hoppas bara det går bra.

Ikväll kommer jag somna gott tillsammans med tillökning vi fått i familjen nämnligen 100 tals FLUGOR. Fasen det är inte klokt vad envisa dom är. Vi har inte mer öppet än det vi behöver för att gå in och ut genom dörren men dom lyckas ta sig in. Radarn kommer få nyttjas rejält.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar