onsdag 15 augusti 2012

Bra tillslut

Pappa mår mkt bättre, hjärtat håller sig lugn och pulsen är normal. Han har legat på HIA inatt med men får nog komma till avdelning idag. Han gjorde en kranskärlsröntgen igår och den såg bra ut så det känns skönt. Nu känns det lite som man kan andas ut. TACK gode gud att det gick bra denna gången också.
TACK även alla som stöttat och skickat hälsningar. Pappa hälsar tillbaka och tackar för er omtanke.

Tomas var på återbesök med hästen Tomme igår och hans skada hade läkt till 90% så nu kan vi börja skritta dom. Tänker ta god tid på oss nu när vi träna igång både Cider och Tomme för vi behöver inte stressa. Även detta var en sten som föll ifrån mitt hjärta.

Det har varit så mkt den senaste tiden att jag känner mig ganska så sliten/trött. Ska se om jag kan ta lite ledigt framöver och ta igen mig och bara vara.

Nu skall jag hasa mig till jobbet och averka några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar