torsdag 9 augusti 2012

En dag kvar

Ja nu e det bara imorron med sen går jag tillbaka till mina 81% i jobbet och till mitt område inom kök/städ det skall bli skönt. 100% är lite väl mkt för mig sen jag fick cancer. Även om jag är frisk nu så är kroppen inte lika alert som innan och så kommer det nog vara så länge jag äter denna medicinen.
Börja känna mig lite smått obekväm inför stundande op. Känner att jag varken vill eller har tid med sjukskrivning. Men jag tror eftersom jag jobbar på kontor att jag kan vara tillbaka inom 2 veckor. Jag grunnar rätt mkt på detta men det kommer nog aldrig bra tillfällen utan det e bara att göra det.

I helgen blir det kräftfiske och det ser jag fram emot, spännande :D

Tjipp tjopp

2 kommentarer:

  1. Hej Tessan! När ska du operera dig? Vilken lycka att biopsin inte visade något farligt :-) ! Har hållit tummar och tår! Jag mår bättre nu och ska börja plugga i höst :-) ! Kram kram Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom sa i september men jag tror att det drar ut på tiden.
      Gu vad skönt att höra att du mår bättre:) det vämer i mitt hjärta.
      Vad skall du plugga till?
      Kramen tebax

      Radera