torsdag 8 december 2011

Provsvar

I förgår när jag var och spolade porten och fick min spruta så tog jag upp det här hur jag mår. Dom tog massa prover som visade att jag e "kärnfrisk". Så probelmet är helt klart att det är bara biverkningar. Min läkare ville sjukskriva mig men det löser ju inte mitt problem då jag fortfarande äter medicinen.
Det finns ett sätt som kan hjälpa och det är att knipsa av äggledarna och jag blir av med spruta som ger bland annat dessa biverkningar jag har. Det kommer bli bra så småningom :)

Har nu bestämt mig att dra ner på godsaker. För nu visar verkligen vågen för mkt. Har gett mig fan på att 5 kg ner denna månaden allt över det e en bonus :) kämpa kämpa

Måste bara säga att jag trivs så himla bra på mitt jobb. Har helt underbara jobbvänner. Får så många goa skratt å vi e ett sådant härligt team.

Imorron kommer äntligen mina barn, längtar sååååå.

Kram mina vänner!

2 kommentarer:

  1. ♥ Kram på Dig kusin viktigamin! ♥

    SvaraRadera
  2. Massor med kramar till dig Tessan! Vad skönt att höra att allt visar bra, hoppas också att du snart känner dig bättre och piggare! Kul med ditt jobb också! Det är så lämge sedan vi hördes nu och jag är nästan aldrig på FB längre som du ser. Tänker jättemycket på er där hemma! Ha en underbar jul! Fast vi hörs innan dess...

    Carina

    SvaraRadera