lördag 3 december 2011

Gokart

Jag jobbar ju lite extra på en stor bondgård och igår bjöd dom på personalfest. Vi var ca 40 man som skulle prova på att köra gokart. Det var 2 heat och 5 min körning. Under dom här 5 min skulle man försöka köra ett varv så fort man kunde. Jag fick tyvärr kasta in handduken efter 1 heatet. Tror det eller ej men det är otroligt jobbigt att köra. Efter 5 min var man genomsvettig och precis slut i armarna. Eftersom dom tagit all lymfan i min högra arm så fixade jag inte detta och jag vågade inte riskera att fördärva min arm och få lymfödem. Detta gjorde verkligen ont i själen att jag fick ge upp, tur iofs att jag gjorde det för idag e min arm lite extra svullen. Det e ju fan med att man blivit så himla usel och vek.
Men men jag fick prova på det och det så jäkla kul att gasa :)
Efter alla heaten och finaler så var det dags att få SUPERGOD mat och fika. OJ OJ OJ vad vi gottade oss.
Summa sumaro så var det ett mkt trevligt gäng och en fantastisk trevlig kväll vi blev bjudna på.
TACK Stefan och Tomas Eriksson för allt ni gör för och är så måna om oss.

Nu känner jag lukten av nybryggt kaffe och frukosten är på gång där nere. Ska bli gott då jag e vrålhungrig.

Idag kommer min lilla loppa extra till mig å det skall bli så mysigt. Saknar mina barn otroligt mkt när dom är hos sin pappa så all extratid mottages varmt.

Ha nu en fin och mysig helg på er.
/Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar