lördag 26 november 2011

1 advent




Tänk att det redan är 1 advent i morron. Tiden bara springer iväg. Jag hoppas det blir massvis med snö så man kommer i stämmning.

Idag bär det av för att handla, lovat barnen att dom skall få välja vad dom vill ha i sina fönster. sen ekar det i kylskåpet så det måste fyllas upp

I torsdags på jobbet kände jag hur jag mådde sämre och sämre så efter lunch åkte jag hem. Väl hemma så hade jag feber och var precis slut. Jag tror att det blivit för mkt helt enkelt och min kropp sa ifrån. Jag är varken förkyld eller några andra symtom så min slutsats är att kroppen tyckte det var nog och jag behövde vila. Jag var på jobbet igår men jag känner mig fortfarande kraftlös men det släpper nog. Det tråkiga är att jag missade en utekväll med god mat och trevligt sällskap med mitt gamla jobb Annagården:(

MEN vad e det jag ser???!! det är något som lyser där ute, tror det kallas solen :) härligt. Jag tror det e MÅNGA som behöver ladda sina batterier under den idag. Men rysligt vad det blåser ute.

Nähe om man skulle ta och samla ihop barnaskaran och åka å handla så man får i ordning här hemma.

Kram å mysig 1 advent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar