fredag 31 juli 2015

Magnetröntgen och behandling

Idag var jag och gjorde magnetröntgen av hela ryggen och bäckenet, på måndag får jag nog svar. 
Jag har valt att inte ta alla tabletter jag fick schema på för smärtan och det är för jag blir som ett kolli när jag tar dom. Jag har hellre ont och ta en snabb verkande tablett som tar den värsta toppen istället för att ligga däckad och oförmögen att göra något. Nä fy fan säger jag bara. 
Började med cellgifter i onsdags igen efter två veckors vila så nu är det cellgifter morgon och kväll och jag ser till att ha väldigt  nära till toalett vart jag än är. Man rensar ur kroppen om man säger så. 
Men hur det än är så mår jag ändå ok. Känner mig inte sjuk direkt. 

Berättade för barnen ikväll att vi skulle till USA, kolla på Disneyland, seaworld  universial mm mm och dom blev så glada. Detta är så stort för dom med. Dom 2 stora barnen har aldrig varit utomlands eller flygit. Häftigt. 

Jag är så tacksam för alla fina människor som skänkt pengar och gör så att vi får uppleva detta. Finns inte ord som räcker till hur tacksamma vi är. 
Nu skall jag se om jag kan få sussa gott. 
Natti natti mina skyddsänglar 

1 kommentar:

  1. Så spännande det ska bli för er alla! Ta många kort!!!!! Ett minne för livet! ❤️

    SvaraRadera