fredag 24 juli 2015

Camping

Det har varit väldigt omtumlande de senaste dagarna. Några av mina vänner har dragit igång en insamling för att dra in pengar så jag kan uppfylla min dröm att få komma till USA. Detta är så ofattbart att ni vill göra detta för mig/oss att både jag och Tomas har svårt att ta in det. Sen allt fint ni skriver om/till mig är så rörande. Det är svårt att greppa men det värmer så otroligt mkt. 
I helgen skall jag och Tomas sätta oss ner och kolla upp vår resa. För jag har fått hintar om att vi kan börja gör det. 

Vi har sedan tisdags var incheckade på en camping i Lidköping och kom hem idag. Vi var en dag på skara sommarland sen en dag i Trollhättan och kollade in slussarna i Göta kanal. Det har varit fantastiska dagar, att få se barnen så himla glada och nöjda. Men det har varit tufft för mig, Jag har inte sovit många timmar om nätterna, kollade sista gången på klockan inatt och då var hon 03.00 sen upp vid 07.30. Så har det varit varje natt Så nu är jag så sliten och ont i ryggen att det skall bli underbart att få sova i sängen inatt. 
Vi har kommit fram till att husvagnssemester inte är något för oss. Vi har gjort det i tre år i rad och nu väljer vi att sälja husvagnen. Så är någon intresserad så är den till salu. 
Nu skall jag vila och återhämta mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar