fredag 28 september 2012

Pausa

Jag känner att jag har inte så mkt att skriva längre i denna bloggen. Jag menar jag är frisk för tillfället och inget annat inplanerat. Min resa och kamp mot bröstcancern tar jag en pause ifrån nu. Som jag ser på det nu så tänker jag inte göra en bröstrekonstruktion. Jag vill ha så lite som möjligt att göra med sjukhus.
Nu vill jag leva så normalt familjeliv jag kan utan cancer och sjukhus.
Jag kommer damma av bloggen när något som har med min bröstcancer att göra.
Så jag vill tacka alla trogna läsare för stöttning och omtanke.

Kram Tessan


2 kommentarer:

  1. Hej Tessan! Jag känner en enorm lycka att din cancer inte är närvarande längre! Jag tror aldrig den kommer tillbaka! Jag tycker du är en så stark, fin ich underbar människa! Du har skrivit så mycket fina snälla saker till mig på min blogg och mail. Det betyder väldigt mycket ska du veta! Jag kommer sakna att läsa om din vardag och vad du hittar på men är glad att du vill ha annat fokus! Massa massa kramar till dig / Therese blogg.amelia.se/Therese

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera