fredag 7 september 2012

Nedräkning

Den 18/9 läggs jag in och den 19/9 är det dags för operation att bort livmoder och äggstockar. Det kommer gå bra och jag hoppas att jag kan vara tillbaka till jobbet inom kort och även börja träna häst.

Igår ringde även dom även ifrån kirurgen och sa att dom hade optid för ett nytt bröst i oktober. Men den tackade jag givetvis nej till. Dels blir alldeles för tätt inpå denna op som är mkt viktigare sen vill jag gå ner mina 10 kg övervikt. Så det blir till våren istället. Min gode vän Ing-marie säger att jag nog lättare kommer gå ner efter jag gjort denna op å det vill jag lita på ;)

Det som känns fortfarande härligt är att jag ingen värk har och känner mig liiiite piggare. Så det märks att jag inte fått sprutan för jag slipper biverkningarna den ger. Men däremot känner jag att äggstockarna börja vakna till liv öm som vi ägglossning. Men det slipper jag ju snart:)


Jaha då var det helg igen och vi skall träna häst och bara vara.

Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar