måndag 17 september 2012

Då var det dags..

Imorron läggs jag in vid kl 11 och på onsdag opereras jag. Känns väl sådär men å andra sidan så finns det väl ingen som älskar att opereras och ligga på sjukhus.Bara för mig att gilla läget för det kommer bli bra till slut. Jag kommer förhoppningsvis hem senast fredag. Kommer ha datorn med mig för jag känner redan nu hur drygt det kommer bli. Jag kommer vara sååå rastlös. Åh vad konstigt kommer vara att sova utan min älskade sambo Tomas. Gu vad jag älskar den mannen.

Igår gjorde vi det sista i hönshuset, har ju fräschat upp där och målat. Så nu kan vi ta hem vår stora höna Helga och även hämta hem en sambo till henne.
Vår lilla höna Picki har lagt sig på 8 ägg, vi låter henne ligga kvar och se vad det blir av det. Hon lämnar så fina kycklingar.
Stallet är även det snart färdig, det är väl ca en veckas arbete kvar där.
Idag tog jag ut lite ledighet så jag är hemma tillsammans med min lilla snorpa, så vi har mysdag. Nu skall vi fika på tårta och bulle :D Ja man får allt unna sig ibland.
Nähe tårta och bulle var det jue.
På återseende vänner :)

5 kommentarer:

  1. Åhh ett stort lycka till!! ska tänka på dig hele veckan o bara ring om du har tråkigt o va inte rädd för alla droger du kan få....... kram!

    SvaraRadera
  2. Unna på Du Gull!

    Kram

    Annikakusinen

    SvaraRadera
  3. Önskar dig stort lycka till och en stor kram/ Evis

    SvaraRadera
  4. Hej! Lycka till!!! Varför ska du opereras? Kram Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall ta bort livmodern och äggstockarna

      Radera