onsdag 22 februari 2012

Mobila bröstet

Rätt så stor skillnad mellan mitt gamla och nya protes

Idag var jag inne på ortopedtekniska för att få ett större mobilt bröst för jag tyckte det andra var för litet å mkt riktigt var det det å inte så lite heller. 3 storlekar för litet var det inte undra på att jag har ont i nacke och axel. Man är ju rejält snebelastad. Kommer även förminska när det e dags för rekonstruktion. Ser ingen mening med att ha stora bröst.
Sen mätte dom armen och såhär 2 år efter är den svullen och är mellan 1½-4 cm större . kommer få en ny armstrumpa uppsydd.
Har ju semester denna veckan men det är så mkt på jobbet så min chef ringde å frågade om jag kunde komma in och hjälpa till. Så jag bryter min semester och jobbar torsdag och fredag.
Nu skall vi göra tacos här å ha lite myskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar