måndag 20 februari 2012

Beslut

Vet inte vad jag skall börja men just nu håller vi på att vårt livs beslut känns det som. Vi ältar både avigt å rät. Ena stunden så har vi bestämt oss för att göra det å i nästa vi för att avakta. Detta här tär på oss men inom ett par dagar skall vi ha bestämt oss.

Denna veckan har jag semester. Hade en del dagar att ta ut så jag passade på denna veckan.Idag var jag och barnen på picnic i skogen. Å jisse så skönt det var att sitta i solen å höra fåglarna spela. Man får liv i kroppen.

På onsdag skall jag in och få nya stödstrumpor till armen och en ny protes. Jag har hört ifrån 2 håll att jag borde gå till en sjukgymnast för min nacke och rygg. Så jag får nog ta tag i detta för jag har väldigt ont, stickningar, dommningar och trötthet i nacke/axel. Som tur är så tycker Tomas att det är oki att massera mig varje kväll. Skulle han där emot fråga mig så skulle jag pusta å stånka för det e så supertråkigt.

Nähe nu skall jag älta lite här med mannen min å se vad vi kommer fram till för beslut..

2 kommentarer:

  1. Vad det än är för beslut så kommer ni att komma fram till det bästa <3//Ella

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken på vad de är för beslut? <3 Kramar Lobban

    SvaraRadera